اعلام برنامه امتحانی نوبت اول

برنامه امتحانی نوبت اول دبیرستان در سال تحصیلی 1400-99 اعلام گردید.

امروز پنجشنبه 27 آذرماه 1399 با هماهنگی های ایجاد شده توسط مسئولین آموزشگاه ، برنامه آزمون های نوبت اول تهیه و برای اطلاع دانش آموزان در کانال سروش دبیرستان قرار گرفت.این آزمون ها بصورت غیر حضوری می باشد و نکات کلیدی به شرح زیر مورد توجه دانش آموزان گرامی باشد:

1- غیبت غیر موجه دانش آموزان عزیز در امتحانات به منزله نمره صفر می باشد.
2- امتحانات به صورت غیر حضوری و از طریق کانالهای اختصاصی هر پایه در پیام رسان سروش برگزار می گردد.(مشخصات اکانت سروش به نام ونام خانوادگی و کلاس تغییر کند)
3 – در صورتی که وضعیت مشهد مقدس در ستاد ملی کرونا ” زرد ” اعلام گردد ، امتحانات به صورت حضوری و در دبیرستان برگزار خواهد شد.
4- برگه سؤالات امتحان رأس ساعت 8 صبح پایه هفتم و ساعت 9:30 صبح پایه هشتم و ساعت 11 صبح پایه نهم در کانال سروش هر پایه گذاشته می شود.
5- ( خیلی مهم) دانش آموزان عزیز باید جواب سؤالات را در مدت زمان مشخص در برگه ای که قبلا آماده کرده اند نوشته و با گوشی همراه از آن عکس بگیرند و آنرا به آی دی دبیر مربوطه در پیام رسان سروش ارسال نمایند
6- آی دی دبیران قبلا در اختیار دانش آموزان عزیز قرار گرفته است.
7- مهلت ارسال پاسخنامه در هر امتحان مشخص شده و پس از اتمام مهلت اعلامی امکان دریافت برگه ها نخواهد بود.
8- دانش آموزان عزیز برگه های پاسخنامه مورد نیاز خود را قبلاً تهیه نمایند و مشخصات کامل خود را در سربرگ آنها بنویسند تا با مشکل کمبود وقت مواجه نشوند.
9- خوش خط و خوانا و مشخص بودن پاسخ ها مورد تاکید می باشد تا حقی ضایع نگردد.
10- دانش آموزان موظفند نیم ساعت قبل از شروع امتحانات ، لوازم مورد نیاز خود ( سخت افزار و نرم افزار ) را بررسی نموده تا هنگام شروع امتحان با مشکلی مواجه نشوند .
11 – چنانچه در حین امتحان و یا در زمان تصحیح پاسخنامه ، تخلف دانش آموزی محرز گردد، برابر مقررات و آئین نامه مربوطه برخورد خواهد شد .
12 – در صورت بروز هرگونه اشکال سریعاٌ با دبیرستان تماس بگیرید.
13- آمادگی هر چه بیشتر دانش آموزان برای امتحانات ، باعث کاهش اضطراب و استرس آنها می شود.

 

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 16.2/20