اعلام نتایج مسابقات ورزشی هفته معلم و تقدیم هدایای برترین های این مسابقات

نتایج مسابقات ورزشی هفته معلم اعلام و هدایای برترین های این مسابقات تقدیم گردید.

امروز شنبه 13 خرداد ماه 1402، برترین های مسابقات ورزشی هفته معلم در سطح آموزشگاه اعلام گردید. این مسابقات، یک فرصت عالی برای دانش آموزان بود تا با هم رقابت کنند و تلاش خود را در رشته های ورزشی نشان دهند.

در بخش گروهی، دو رشته ورزشی فوتبال و طناب کشی قرار گرفته بودند. تیم هایی که در رشته فوتبال شرکت کرده بودند، با اجرای بازی های بسیار جذاب و شوق برانگیز، به رقابت پرداختند. در نهایت، تیمی که از نظر امتیازات بیشتر بود، به عنوان برنده مسابقات اعلام شد.

در رشته طناب کشی نیز، تیم های متعددی که از دانش آموزان در هر پایه تشکیل شده بودند و به رقابت پرداختند. با تلاش فوق العاده و پرانرژی این تیم ها، تیمی که در هر پایه موفق به شکست تمام تیم ها شده بود، به عنوان برنده مسابقات معرفی شد.

در بخش رشته های انفرادی، دو رشته پینک پنگ و پنالتی فوتبالی قرار داشت. با حضور بسیاری از دانش آموزان،این دو رشته بازی ها،نیز با شوق و انگیزه بیشتری برگزار شد. با اجرای بازی های بسیار جذاب و پرانرژی، سه نفر برای هر رشته به عنوان برنده مسابقات اعلام شدند.

در پایان،جوایز برای برترین های این مسابقات تقدیم شد.برای برندگان در بخش گروهی و انفرادی، جوایزی اعم از لوح تقدیر و هدایای دیگری تهیه شده بود که به عنوان علامت تشکر از تلاش و شرکت آنها در این مسابقات، به دستشان رسید.

به طور کلی،این مسابقات یک فرصت عالی بود تا دانش آموزان با هم به رقابت بپردازند و با تلاش خود، به برتری دست یابند. امیدواریم که این نوع فعالیت ها در آموزشگاه ها به طور مستمر برگزار شود و دانش آموزان بتوانند با شرکت در این مسابقات، سلامتی و دروازه برای رشد و پیشرفت شان را باز کنند.در انتها از دبیر محترم تربیت بدنی آموزشگاه جناب آقای سالاری و مدیریت محترم آموزشگاه و مسئولین و دبیران محترم بابت برنامه ریزی و همکاری مناسب برای برگزاری این رقابت ها تشکر ویژه داریم.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20