پیام مدیریت دبیرستان در ارتباط با برنامه آموزشی بهار 1399

مدیریت محترم دبیرستان در ارتباط با برنامه آموزشی بهار 1399 پیامی برای اولیاء و دانش آموزان ارسال نمودند.

 

امروز پنجشنبه21 فروردین ماه 1399 مدیریت محترم دبیرستان پیامی به شرح زیر ارسال نمودند:

خدمت اولیاء محترم سلام عرض می کنم.
قبل از هرچیز سال نو و اعیاد شعبانیه را به همه سروران عزیز تبریک می گویم و بهترینها را برای شما آرزومندم.
سال تحصیلی جاری بسیار خوب آغاز شد و برنامه های آموزشی و پرورشی به نحو مطلوبی در حال اجرا بود که متأسفانه با موضوع بیماری واگیردار و ویروس کرونا مواجه شدیم. ویروسی که بین ما و دانش آموزان عزیزمان فاصله انداخت و ما را از انرژی مثبت حضورشان محروم ساخت.
در شرایط موجود ناچار شدیم که برنامه ها را تغییر داده و در فضای مجازی به مسائل آموزشی بپردازیم. در همین راستا همکاران عزیزم در مدرسه و مؤسسه تمام همت و توان خود را به میدان آورده و به هر روش ممکن موجبات انتقال محتوا و مفاهیم آموزشی باقیمانده به دانش آموزان را فراهم نمودند.
این مهم یعنی تدریس دروس مربوط به اسفند ماه 98 توسط اساتید محترم از طریق سامانه مدبر و کانال سروش دبیرستان انجام شد و هم اکنون نیز برنامه ها مطابق بودجه بندی کتب درسی ادامه دارد.
تمام این فعالیت ها از طریق پیامک و در چند مرحله اطلاع رسانی شده است.
آنچه اهمیت دارد پیگیری این موضوع است که باید توسط والدین محترم انجام شود.
ما محتوا را ارائه کردیم ولی از میزان بهره برداری دانش آموزان عزیز خیلی مطلع نیستیم. این مسئله با نظارت و کنترل والدين گرامی به نتیجه می رسد.
لذا استدعا دارم که :
اولاً از دریافت مطلوب این اطلاعات و مفاهیم آموزشي توسط فرزندان خود اطمینان حاصل نمایید.
ثانیاً پیگیر همراهی مستمر دانش آموزان عزیز با دبیران شان از طرق فوق الذکر باشید.
امور آموزشی و پرورشی از طریق سایت تبار و سامانه مدبر و همچنین کانال سروش دبیرستان کماکان ادامه دارد و امیدواریم شاهد موفقيت های بیش از پیش باشیم.
اولیاء محترم می توانند از طریق همین کانال و سایت دبیرستان در جریان برنامه ها و امور اجرایی آموزشگاه قرار گرفته و پیگیر مسائل باشند.
امید است به فضل الهی و عنایات ائمه اطهار علیهم السلام خصوصاً در این ماه پر خیر و برکت همه دانش آموزان عزیز و شما والدین ارجمند و همکاران گرامی تندرست و سلامت باشید و با رفع کامل این بلای بزرگ، موجبات ادامه فعالیت های آموزشی و پرورشی در بستر اصلی آن که همانا کلاس و مدرسه می باشد فراهم گردد.
رستمی
مدیر دبیرستان پسرانه شماره یک امام حسین علیه السلام


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 10/20